إِذْ رَأَى نَارًا

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

إِذْ رَأَى نَارًا

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

مطالب این ستون هر چند روز یکبار جدید یا اضافه می شود .               

توصیه خداوند به خانواده ها :

وَأَنکِحُوا الْأَیَامَى مِنکُمْ وَالصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکُمْ وَإِمَائِکُمْ إِن یَکُونُوا فُقَرَاء یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ ﴿۳۲﴾سوره نور

مردان و زنان بى‏همسر خود و غلامان و کنیزان درستکارتان را همسر دهید اگر تنگدستند خداوند آنان را از فضل خویش بى‏نیاز خواهد کرد و خدا گشایشگر داناست .

خداوند در آیه فوق به خانواده ها و خویشاوند ها فرموده : زنان و مردان مجرد و حتی غلامان و کنیزان مجرد خود را همسر دهید البته با رعایت چند نکته زیر :

  • .ر. حسینی

بحث های مدیریتی eBay Sellers

دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۱ ب.ظ

eBay Inc. (NASDAQEBAY) is an American multinational internet consumer-to-consumer corporation that manages eBay.com, an online auction and shopping website in which people and businesses buy and sell a broad variety of goods and services worldwide. Founded in 1995, eBay is one of the notable success stories of the dot-com bubble; it is now a multi-billion dollar business with operations localized in over thirty countries.[3][4] eBay expanded from its original "set-time" auction format to include "Buy It Now" standard shopping; shopping by UPC, ISBN, or other kind of SKU (via Half.com); online classified advertisements (via Kijiji or eBay Classifieds); online event ticket trading (via StubHub); online money transfers (via PayPal)[5] and other services

حراج آن لاین و یک وب سایت خرید است که مردم انواع مختلفی از کالا و خدمات را در سرتاسر جهان می خرند و می فروشند .

 

  • .ر. حسینی

drop shipping - بحث های مدیریتی

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۸ ب.ظ

How does drop shipping work?

Drop shipping is the shipping of merchandise from a supplier directly to a retailer's customer. Meaning, you-the retailer-can ship to your customers directly from the suppliers' warehouses. This process minimizes the risk to you because you do not need to buy the product until it has sold. Suppliers take care of the warehousing, packaging, and shipping of products, saving you a great deal of money. To better find out just how much money you can save read our drop ship value article.

«دراپ شیپینگ» ، حمل و نقل کالا از یک عرضه کننده (تامین کننده) به طور مستقیم به مشتری خرده فروش است . یعنی شما –خرده فروش- می توانید حمل کنید به مشتریانتان به طور مستقیم از انبارهای عرض کنندگان(تامین کنندگان) . این فرایند حداقل می کند ریسک شما را چون شما نیاز ندارید محصول را بخرید تا زمانی که آن را فروخته اید (سفارش خرید و قسمتی یا کل مبلغ را دریافت کرده اید) . عرضه کننده(تامین کننده) مراقبت از انبارها ، بسته بندی و حمل و نقل محصولات را انجام می دهد و شما صرفه جویی (پس انداز) پولی زیادی انجام داه اید . برای اینکه بهتر دریابید که چطور شما می توانید پول بیشتری پس انداز (صرفه جویی) کنید مقاله ارزش دراپ شیپینگ را بخوانید .                                            

نکته بسیار مهم در موفقیت عملیات دراپ شیپینگ ؛ حمل و نقل سریع و مطمئن می باشد .                

معادل لغوی دراپ شیپینگ = افت حمل یا حمل قطره ای می باشد .                                         

معادل پیشنهادی دراپ شیپینگ = حمل و نقل تدریجی = حمل و نقل همزمان با فروش = حمل و نقل آن لاین = حمل و نقل به روز  می باشد .                                                                            

How does a drop shipping source benefit you?

You can become a retailer without needing to invest large amounts of money.

You can start a business with very little risk.

You don't have to carry inventory or pay for inventory upfront-if the product doesn't sell, you never have to buy it.

You don't have to buy packaging materials and shipping labels, nor will you need a shipping account.

You don't have to manage product returns.

You purchase products at wholesale pricing and set your own retail prices.

چگونه شما از حمل قطره ای منتفع می شوید ؟

شما بدون نیاز به سرمایه گذاری مقدار زیادی پول تبدیل به یک خرده فروش می شوید .

شما می توانید یک کسب و کار با ریسک بسیار کم راه اندازی کنید .

شما مجبور نیستید که موجودی را حمل کنید یا مجبور نیستید که قبل از اینکه محصول به فروش رود بابت موجودی(در صف جلو) پولی پرداخت کنید ، شما هرگز مجبور نیستید آن را بخرید .

شما مجبور به خرید مواد اولیه بسته بندی و حمل و نقل برچسب ها نیستید و همچنین شما نیاز به یک حساب حمل و نقل ندارید .

شما مجبور نیستید که بازگشت(بازده) محصول را مدیریت کنید .

شما محصولات را با قیمت عمده فروشی می خرید و قیمت های خرده فروشی خودتان را تنظیم می کنید (اعمال می کنید) .

The product selling process with dropshippers

1-Find products you'd like to sell from our Product Catalog.

2-List those products on your web site or auction (you can use the descriptions and images on our site).

3-After the product sells collect your money from the buyer.

4-Place the product order through Ownta.com after you've been paid. The difference between what you charged and the costs is your PROFIT to keep.

5-The product is shipped directly to your customer.

6-Sell again. Profit again.

فرایند فروش محصولات با دراپ شیپر(حمل و نقل قطره ای) :

1-یافتن محصولاتی که شما می خواهید بفروشید از کاتالوگ محصول ما .

2-لیست کنید این محصولات را روی وب سایت یا حراجی . (شما می توانید از شرح و تصاویر روی سایت ما استفاده کنید )

3-پس از اینکه محصول به فروش رسانده می شود جمع آوری کنید پولتان را از خریداران .

4-محل سفارش محصول از طریق سایت ما پس از اینکه به شما پرداخت صورت گرفته است . تفاوت میان چیزی که شما شارژ کرده اید و هزینه ها ؛ سودی است که شما حفظ کرده اید .

5-این محصول به طور مستقیم به مشتریان تان حمل می شود .

6-فروش مجدد . سود مجدد .

 

  • .ر. حسینی

سوره قدر

يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ق.ظ

 

تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَةُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن کُلِّ أَمْرٍ ﴿۴﴾سوره قدر

در شب قدر فرشتگان و روح به اذن پروردگارشان برای هر کاری فرود می آیند .

تفسیر :

1- دو گروه در شب قدر فرود می آیند : ملائکه و روح

2- روح ، منبعی است که روح های مختلف از آن ساتع می شود و به استناد آیات دیگر : وقتی خدا می خواهد پیغامی به بندگان برگزیده اش بفرستد ، روحی به بدن آنان وارد می کند و آن بنده ، از طریق روح وارد شده هدایت شده یا به نشاط می رسد . روح مانند ملائک ، موجود یا وجودی  است اما توانزایش (تولید و ارسال روح ها) دارد . هر انسان یک روح دارد که هنگام مرگ یا خواب از بدنش خارج می شود اما روح در آیه 4 سوره قدر ، منبعی است که روح های مختلف با محتواها و ماهیت های مختلف از آن ساتع می شود ، شاید این روح های ساتع شده از جنس روحی باشد که هر انسانی دارد اما این روح ها جهت دار هستند که پیغام خدا را ارسال می کنند و بنده خدا را به سوی مقصدی خاص هدایت می کنند . شاید رقص در عرفان ، نتیجه ورود یکی از همین روح ها به بدن یک انسان صاحب روح باشد و چون این انسان دارای روحی مضاعف شده و جسم محدودش ، گنجایش ورود یک روح جدید را ندارد پس فرد آرام و قرار خود را از دست داده و حرکاتی از خود نشان می دهد که به رقص در عرفان شهرت یافته است .

3- کلمه اذن در آیه فوق اشاره به این دارد که : الف- این ملائکه و روح مشتاق نزول به زمین بوده اند و  فقط منتظر اذن خدا بوده اند تا این نزول رخ دهد . ب - این ملائکه و روح از جانب خدا اختیاراتی  (اذن هایی) گرفته اند تا علاوه بر اجرای اوامر خدا ، بتوانند در امور بندگان به قدر لزوم ، ایفای نقش کنند یعنی این ملائک و روح ، خودشان اختیاراتی گرفته یا داشته و می توانند از آن اختیارات به نفع یا ضرر کسی وارد عمل شوند . ج - این ملائکه و روح هیچ اختیاری نداشته بلکه فقط این اذن خداست  که باعث می شود آنها به زمین نزول کنند .

4- استفاده از « الف و لام » در ابتدای کلمات ملائکه و روح ، اشاره به این دارد که این ملائکه و روح ، شناخته شده بوده یا ویژه همین نزول شب قدر بوده و این اشاره به عظمت شب قدر دارد .

5- استفاده از کلمه رب (مربی) در این آیه اشاره به ارتباط نزدیک آن ملائک و روح با خدا دارد و اشاره به جایگاه و شان والای آن ملائک و آن روح دارد و می فهماند که آن شب چقدر مهم بوده که چنین موجودات رفیع شانی به زمین نزول کرده اند .

6- « مِّن کُلِّ أَمْرٍ » اشاره به این دارد که : الف - برای رخ دادن هرامری در عالم کائنات یا حداقل  زمین ، فرشته یا فرشتگانی و نیز روح ، مسئولیت دارند یعنی هر امری در زمین رخ می دهد ،  فرشته ای مسبب آن بوده هر جند که آن فرشته سبب بعید (دور) بوده و گاهاً عوامل زمینی و  طبیعی ، سبب قریب (نزدیک) بوده است . ب - هیچ امر خیر و شری نیست که خدا و فرشتگان  و یا روح در آن نقش نداشته باشند هر چند که اراده انسانها و عوامل و قوانین زمینی به عنوان  عوامل قریب (نزدیک) ایفای نقش کرده و تنها عواملی که ما می بینیم همین عوامل قریب هستند .

 ج - بدانیم که برای پیشبرد هر امری می توانیم از اراده خدا و فرشتگان به ویژه آن ملائک و روحِ  نزول یافته در شب قدر ، مدد بگیریم و بدانیم که برای رفع هر شری نیز میتوانیم به آنها رجوع کنیم .

 د - هر امری از این شب قدر تا شب قدر بعدی توسط این ملائک و روح رقم زده می شود هرچند که اختیار آدمی می تواند تغییراتی در سرنوشتش به وجود آورد اما چون معمولاً تغییرات نیاز به زمان دارد ، مقدرات یک سال (از این شب قدر تا آن شب قدر) بدون تغییر می ماند .

 

 

 

 

  • .ر. حسینی