إِذْ رَأَى نَارًا

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

إِذْ رَأَى نَارًا

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

حکم اعدام برای عدم پرداخت مهریه و نفقه

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۴۴ ق.ظ

  در ایران بر خلاف تمام دنیا ، برای تجاوز مرد به زن ، حکم اعدام ؛ و برای فقر مرد و درنتیجه عدم پرداخت مهریه و نفقه ، حکم زندان صادر می شود که گاهی این زندان ها و شکایت ها منجر به قتلِ شاکی و اعدامِ مرد فقیر ، هم می شود . نکته جالب هیچ مردی به این اعدام و زندان ها اعتراضی نمی کند و جالبتر این که بعضی مردان از این اعدام و زندان ها حمایت هم می کنند .

حال اگر برای عدم پرداخت مهریه و نفقه ، حکم اعدام تعیین شود ، باز چند درصد از مردان حاضر می شوند با زنِ ایرانی ازدواج دائم کنند ؟

با توجه به فرهنگِ گروه کثیری از ایرانیان که هر چیز غلطی را با آغوش باز ،مورد استقبال قرار می دهند ؛ اگر حکم اعدام برای عدم پرداخت مهریه و نفقه تعیین کنند ، واکنش ها به شرح زیر خواهد بود :

زنان در نحوه اعدام شوهرانشان و نحوه دست و پا زدن آنان در بالای چوبه دار ، به هم فخر فروشی می کنند و با هم مسابقه می دهند و این امر هم در عرض چند ماه یا چند سال ، چنان در جامعه جا می اُفتد که انگار هزاران سال است که این قانون وضع شده است و گروهی از مردان هم از این امر استقبال می کنند و خواستار شکنجه و اعدام های بیشتر می شوند و مردان دیگری هم در امر انداختن طناب دار بر گردن همدیگر ، بر هم پیشی می گیرند ؛ و گروهی از مردان دیگر اظهار می دارند که ما از اینکه بعد از ازدواج اعدام می شویم ، بسیارخوشحال هستیم .

 

  • .ر. حسینی

نظرات (۱)

  • انجمن حمایت از حقوق مردان
  • با سلام
    مشکل ما حمایت مالی اولیه است که برای راه اندازی دفتر نیاز است تا کنون با چند جا رایزنی شده اگر به نتیجه برسد مواردی که گفتید در برنامه قرار خواهد گرفت . قبل از اینها ساخت چند مستند در زمینه ترویج خانواده های موفق چند همسری مورد توجه ما است.
    در صورت تمابل میتوانید به نویسندگان انجمن بپیوندید در صورت تمایل با ایمیل انجمن مکاتبه کنید
    پاسخ:
    سلام
    پاسخ را برای شما از طریق ایمیل ارسال کردم . امیدوارم به دستان رسیده باشد .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی