إِذْ رَأَى نَارًا

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

إِذْ رَأَى نَارًا

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ

 

فکر کن .

أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنسَوْنَ أَنفُسَکُمْ وَأَنتُمْ تَتْلُونَ الْکِتَابَ أَفَلاَ تَعْقِلُونَ ﴿۴۴﴾ سوره بقره

آیا مردم را به نیکى فرمان مى‏دهید و خود را فراموش مى‏کنید با اینکه شما کتاب خدا را مى‏خوانید آیا هیچ نمى‏اندیشید (۴۴)

« نسل نوجوان و جوان زیر لگدهای نسل گذشته »

در خیلی از کشورهای جهان ، تجاوز جنسی با اهدافی همچون  باج گیری و ... انجام می شود و به ندرت هم با هدف زیاده خواهی جنسی صورت می گیرد ولی در هیچ کشوری تجاوز جنسی راهی برای ارضا جنسی نیست ؛ بلکه برای ارضای جنسی ، راههایی شرعی یا قانونی تعریف شده است . در ایران کسانی که نمی تواتند ازدواج دائم کنند چاره ای جز رو آوردن به انحرافات جنسی از جمله تجاوز ندارند . سالها پیش ، خانواده ها وقتی می فهمیدند که دخترشان با یک پسر ، دوست شده است ، بسیار خشمگین می شدند اما امروزه کاری به جایی رسیده که برای جمع کثیری از خانواده ها مهم نیست که حتی دخترشان مورد تجاوز قرار گیرند ؛ و اگر شکایتی هم از پسرِ متجاوز می کنند فقط به دلیل این است که در فرهنگ جدید ایرانی ، هیچ کس حاضر به گذشت نیست و هر کسی بدی کند تا پوستش را نَکَنَند ، آرام نمی شوند وگرنه همه می دانند که اگر روزی 1000 پسر به جُرم تجاوز اعدام شوند ، نهضتِ تجاوز ادامه خواهد داشت چون علت آن (که عدم ارضای جوانان است) به قوت خود باقی است . جالبتر اینکه عده ای در تلاشند که یک سری مزایای قانونی به دخترانِ مورد تجاوز قرار گرفته هم بدهند ؛ یعنی به زودی صفِ طویلی در خیابان تشکیل می شود که دختران مورد تجاوز قرار گرفته ، پشت سر هم قرار می گیرند و همدیگر را برای گرفتن مزایای تجاوز ، وِشگون می گیرند و هُل می دهند و خانواده هایشان کمی دورتر از صف ایستاده اند و فریاد می زنند : دخترم حقت را بگیر . من بحثم این نیست که دختران با نوع پوششان و مقاومتشان در برابر خواستگارها (و در نتیجه در تجرد باقی گذاردن پسرها) و نیز زنانِ شوهر دار با بدرفتاری با شوهرانشان ، چقدر در این تجاوز ها نقش دارند و البته هیچ کدام از آنها را از این بابت مورد مواخذه قرار نمی دهند و بدتر اینکه عده ای از طریق فرهنگ و مقررات ، سعی می کنند که زنان را به سمت این کج رویها سوق دهند . البته دخترانی که هیچ نقشی هم در شکل گیری این تجاوزها نداشته اند و قربانیِ عملکردِ غلطِ خانواده ها هستند ، را نباید فراموش کرد .

 راه حل :

اگر 1- زنان پوششی نرمال داشتند (منظورم نوع پوششی خاص نیست بلکه لباسی است که اندام هایشان را بیش از ظرفیتِ عرفِ جامعه ، جلوه گر نکند ) ، 2- دختران ، زنان مطلقه و بیوه و شوهر مرده ،  به راحتی یک لیوان آب خوردن ، تن به ازدواج موقت می دادند (نگفتم ازدواج دائم ، چون ازدواج دائم امکانات و شناختی از طرف مقابل می خواهد که در کوتاه مدت امکان پذیر نیست) ، 3- زنان شوهردار با رفتارِ نادرستشان باعث رو آوردن شوهرشان به زنان دیگر نمی شدند (البته رفتار مرد نسبت به زن هم فراموش نشود) 4- نسل گذشته دزدی میلیاردی نمی کردند و کمی هم برای نسل جوان باقی می گذاشتند ؛  تجاوزها صفر نمی شد اما به نزدیکی صفر می رسید .

عامل اصلی بدبختیهای جوانان ، نسل گذشته هستند که با افکار و سنت های غلطشان و نیز دزدی های میلیاردیشان ، تیشه به ریشه جوانان می زنند .

کسانی که به جای اصرار بر ایجاد راه حلِ « ارضای جنسی به طور قانونی » ، بر شکنجه و کشتار متجاوزین ، اصرار می ورزند ، حیواناتی وحشی هستند که باید از آنها حق توحش گرفت ، و چنین کسانی به مراتب وحشی تر از متجاوزین هستند ، فقط باید به آنان میدان داد تا توحششان را به نمایش بگذارند هرچند که برای توحششان ، توجیه و استدلال های احمقانه هم می آورند . اینان انسانهای اولیه و وحشی ای هستند که تهدیدی جدی برای صلح و امنیت دنیا محسوب می شوند . لازم به توضیح است که من بر عملِ تجاوز ، صحه نمی گذارم بلکه ارزیابی احمقانه از مسائل را نکوهش می کنم .  البته این وحشی ها وقتی که تنها هستند بسیار ترسو هستند چون به تعبیر قرآنی ،  یکی از ویژگیهای منافقان این است که وقتی تنها هستند، از ترس به دنبال سوراخ موش می گردند و وقتی منافقان دیگر را کنار خود حاضر می بیند ، همچون سگی ، هار و درنده به دیگران حمله ور می شوند .

  جالبتر اینکه

در بین این جماعت وحشی ، زنان و دختران وحشی ای را می توان یافت (که به مراتب وحشی تر از مردانشان هستند و در اکثر مواقع ، محرکِ مردانشان برای وحشی گری هستند)که با آب و تاب از خشونتهای اعمال شده ، حرف می زنند و دوربین هایشان به دنبال شکار این صحنه هاست . اینها مادرانِ وحشی آینده هستند  . انسانهای اولیه ای که باید در حصار بمانند ، همانگونه که  ذوالقرنین ، گرداگردِ قومِ زبان نفهم (یاجوج و ماجوج) را حصارِ آهنین کشید .

  • .ر. حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی